dijous, 14 d’abril del 2011

SLOW GREEN SCHOOLS

SLOW GREEN SCHOOLS

 Es té en compte l’estat emocional de l’alumnat a l’hora d’aprendre.
 Cada adquisició té el valor de fita i no hi ha presses per aconseguir que cadascú pugui avançar al seu ritme.
 L’escolta activa com a eix vertebrador per a aprofundir en el coneixement de l’altre.
 No als crits, descrèdits, ni als menysteniments.
 Tenir temps per a les persones.
 Felicitar-nos per tot allò que fem ben fet.
 Perdonar-nos i no culpar-nos perquè quelcom no hagi sortit com desitjàvem.
 Tenir veu a l’escola. Totes les veus són escoltades.
 Honestedat intel1lectual.
 No emetre judicis precipitats, ni etiquetar.
 Una escola on s’admet la diversitat i es valora com una font de riquesa.
 Una escola que té cura del seu propi sud.
 Ser pacients amb les nostres relacions.
 Llibertat/Responsabilitat sobre els nostres drets i deures.
 L’acció com a eina de transformació social.
 L’ajuda, com a eina essencial de l’aprenentatge.
 L’aprofitament d’allò antic i vàlid.
 La fluïdesa i transparència de la informació.
 El gaudi d’estones de silenci.
 Parlar de la vida amb l'alumnat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada